Sov dax snart, meen...

Tänkte att jag skulle göra lilla Ida lite glad nu innan hon går o lägger sig för att sedan gå upp o vara duktig o jobba på Donkich!
Idag har inte mitt liv varit speciellt händelserikt, inte för att det är det annars... Men idag har det nog varit mindre än vanligt händelserikt. Gick upp, följde med mamma o handla och sen till stallet... Träffa Danne med, alltid lika mysigt.. Kolla på film, för ovanlighetens skull, (inte).. Det blev American Pie, Band Camp... Den är ju bra rolig, tycker jag iaf..
Imorron, fredag, får se vad som händer.. kanske få träffa Danne, får se... Han flyttar ju till sin nya lya imörrn med.. Nice!

Uppdaterat för Ida!

God Natt

Kommentarer
Postat av: Ida Pida på en vattenskida

Duktigt min lilla Empelie! ;)

Men du, eftersom både du och jag har så otroligt händelserika liv så kanske vi kan slå våra arslen ihop och bumpa fram på gatorna så att världen sätts i lite rullning? vavava? ;D

Puss på dig!

2007-11-15 @ 23:14:28
URL: http://garvo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0