Torsdag

Jahopp, inget spännande har hänt idag. Har jobbat hela dagen.. Bland annat på travet, inte så jätte jobbigt.. Fick duka upp till V75 på lördag och göra lite förberedelser, lägga upp fläskfilé,lax,kyckling och annan skit i bläck. Inte direkt spännande! När jag väl kom hem från travet bar det av till nästa jobb.. Städa på Mjölby kontoret så att jag slipper det på söndag, då har jag bara Lkpg kontorer.. Om man har tur kan man ta lite sovmnorgon då och mysa..  Men man får inte hoppas för mycket.. Imorrn blit det jobb igen, men har sagt att jag bara jobbar till 12, sen bär det a till stallet och sen träffa min Danne.. Länge sen nu...
V75 på lördag, mycket jobb... Vet inte när jag börjar jobba, men antar att man slutar vid 18-tiden.. Rätt gött ändå, man vet iaf när man slutar.. De gör man ju inte annars!
Fredag imorrn, det innebär IDOL-mys!!! =)

Aja, får se när man skriver nästa gång..
Ha d gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0