Helgen äventyr!

Får ta och börja med att berätta vad jag har gjort den senasten tiden, helgen och framåt... Mer än så orkar jag inte.
 Fredagen blev en lugn hemma kväll.. Men gott o dricka, gott käka, bastu och mys. Precis en perfekt fredag kväll enligt mig..
 Lördagen däremot blev det fest.. Och jag fick träffa Ida!!! =) Hade inte träffat henne på skit länge se då var verkligen nice.. Åkte till Danne vid straxt efter 18, där fick man champange och någon god förrätt. Hans päron hade lite gäster där. Sen kom Dannes polare Emil, hade aldrig träffat honom en trevlig och pratglad prick. Tog tåget till Lkpg för att komma hem till Martin där det var förfest, lite folk i början med sen ramla de in lite fler. Det spelades Guitar Hero i mängder, trevligt... Sen kom Ida, Pär och några kom då blev det fart på det hela. Ihh, ida, din galenhöna! Ida och jag ville gå o dansa vid 22 tiden, men ingen annan ville med. Så jag, Ida och Danne drog iväg.. Först till La Scala (hur stavas de?) och sen till Plaza.. Redigt sköj..
 Söndag mår prima lite små seg bara, upp o hoppa för vi ska till Dannes farmor och farfar och göra "pumpagubbar". Hade aldrig gjort det förut så det var skojigt. Stina och Felix var där, eftersom ingen i familjen Hall kunde köra bil, kom snälla Stina för att hämta oss.. Hos Farnor Ulla börjas det med att töma pumpa för att sedan göra ngt otäckt ansiktsuttryck, gick väl mindre bra för mig.. Haha.. Sen blev det käk, då var man hungrig, Lasange! Mums! Riktigt gott de.. Sen bar det av hem till Danne och sen fick pappsen komma o hämta mig. havre moppen ville bli motionerad, i mörkret! Dumt påhitt att vrida tillbaka klockan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0