Tisdag

Dagen började lugnt.. Gick upp, själv i huset resten av familjen hade fart iväg.. Nice! Bara börja spela högt med musik så att man vaknar till.. Drar ut till solariet innan det är dax för frulle..
Skulle träffa Emmy kl.13, vi skulle luncha på Gusto.
Kom till Emmy i tid (för en gång skull) satte oss o snacka lite skit i soffan.. Men blev hundriga och drog ner till torget i Emmy raggaråk.. Hon har ju äntligen fått körkort nu och köpt en fin liten bil... Käkade på Gusto, foccica med kyckling och mozarella.Mums! Och självklart en kopp te på det, dela på en chokladboll.. Orkade den egentligen inte, men det är ju såå gott.. Satt där och prata klockan bara for iväg.. Gick väl därifrån vid 15.15, gick ner till stan o kolla lite.. var inne i den nya lilla affären, Tant Vit.. Jätte mysig butik med en massa små pryttlar...
Efter vi gått där och dragit på stan, tog vi bilen hem till Emmy igen. Visade lite av de nya saker hon köpt, sen bar det av hemåt.. Hästarna var hungriga och ville komma in innan vi skulle iväg o träna....

Det var min dag i korthet...

Imorrn ska jag nog till Lkpg med systeryster innan det är dax att jobba lite... Ska köpa ny bostad till mina firrar Paris Hilton och Nicole Richi.. De vill ha en större lya nu...

Ha d gott

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaaa ! Äntligen har min lilla Emelie skaffat en blogg!! :D haha dög inte bostaden åt dom? Det var ju en jättestor skål... Puss på dig din tokstolle!

2007-11-01 @ 17:34:54
URL: http://garvo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0