Utmanad...


Nu är tanken att jag ska börja blogg.. Efter mycket övervägande och peppande från Ida har jag bestämt mig att göra ett försöka. Får se hur länge jag orkar med att hålla det uppdaterade. Berukar i och för sig inte hända så jätte mycket i mitt liv.
Har äntligen blivit utmanad av Ida, trevligt! Blir man utmanad då är det klart att man god tar utmaningen och hoppas på det bästa.

Kryssa i vad du 'gillar' mest och utmana sedan fem nya

(x) Blått | Grönt ( )
(x) Piercing i näsan | Piercing i läppen ( )
(x) Msn | Skype ( )
( ) Finnar | Fräknar (x)
( ) Vit choklad | Mörk choklad (x)
(x) ICA | Coop ( )
( ) Surt | Sött (x)
( ) Lakrits | Choklad (x)
(x) Tuggumin | Halstabletter ( )
( ) Kärlek | Vänskap (x)
(x) Sova | Äta ( )
( ) Frukost | Lunch (x)
( ) Majs | Gurka (x)
( ) Ladda upp en bild | Kolla på folks bilder (x)
(x) Linser | Glasögon ( )
( ) Bevakare | Vänner (x)
(x) Småbarn | Tanter ( )
( ) Stockholm | Göteborg (x)
( ) Japan | Kina (x)
( ) Läppstift | Läppglans (x)
( ) Självmord | Bilolycka (x)
( ) Feber | Ont i halsen (x)
( ) Kallt | Varmt (x)
( ) Vatten | Oboy (x)
( ) Öl | Saft (x)
( ) Vinter | Sommar (x)
(x) Snö | Regn ( )

Jag utmanar....
Elin, Jonna, Jennie, Petra och Danne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0