20-ÅRSFEST!

Du har man äntligen fyllt 20! Weii..
Dagen började faktiskt över min egna förväntan, hade liksom en tenta på morgonen mellan 9-14.
Blev iaf klar långt innan tiden var över, så hann hem och ta det lugn. Utan att stressa allt för mycket.
Mitt mål var ju att åka till systemet om jag blev klar innan 14, men kände inte riktigt för det. Fanns inget jag behövde ha. Åker inte dit bara för att jag kan, som vissa andra sa. ;)

Släkten kom kl.15, då blev det present öppning och käk. Trevligt och gott o att dricka. Min egna personliga bartenter bjöd på Gin, sockerdricka och piggelinglass. Mums! Släkten stanna förvånads värt länge, nästan alla var kvar när polarna kom vid 19 tiden.

Min farmor kom lite senare för hon ville vara med när "ungdomarna" kom... Haha, ibland är hon för rolig. Hon hann iaf få i sig vin, öl, likör och lite annat smått och gott. Hon hitta sin plats relativt tidigt under kväll, redan innan alla kom. Mest nyfiken var hon på grabbarna (Dannes polare) som skulle komma. Hon satte sig i köket och där satt hon hela kvällen och fnittra. Hon satt iaf minst  över en timma och vänta på en stol i köket. Det var en säker plats enlig henne. Alla måste ju komma till köket och ta mat..

Fick en mass fin fina saker av alla... Tack ska ni ha!

Förutom att min farmor var glad i hatten så fanns det flera. Erika var här och sällskapa med farmor så hon var också väldigt glad. Min kusin och hans flickvän stannade kvar på kvällen, vilket inte var planerat från första början, men trevligt!  Pöjken min var också i ett fin ifnt skick, ni som var här såg honom.. Han hade iaf roligt verkade det som! Kan i alla fall säga att det fanns de som hade lite ont i håret morgonen där på.

 Söndagen blev väldigt lugn, orka inte mycket mer än det. Tog en lång sovmorgon, riktigt skönt de! Och sen tog Danne och Jag promillevägen till stallet och red hästarna en sväng. Var bättre väder den här gång än förra, inte alls lika kallt!  Va trevligt iaf! han har en framtid inom ridsporten, skit duktig var han! Tog till och med en högre hastighet än skritt den här gången! haha..  Trevligt när han erbjuder syrran själv att ta hästen på en lite tur..

Lilla ida kom självklart med, hon säger att hon ska stanna en lite stun doch vara nyckter. Hon var inte rikigt kry.. Det hela sluta iaf med att hon var kvar till de typ sista. Inte så svår att övertala! Det är bra gumman det!  Du är underbra! Min tjej det! haha.. Jennie var iaf snäll och körde hem fyllekajan!

Tack allihop som var här på min "fest"
Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

duu, jag var ingen fyllekaja! inte på två drinkar inte.. ;P

Puss på dig!

2008-01-14 @ 20:48:53
URL: http://garvo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0