Året...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva här idag, tyckte däremot att det var dax att uppdatera. Plus alla lilla Ida var på mig att det verkligen var på tiden. Men vet inte vad som snurrar i mitt huvud just nu, Ida säger att det kommer när man väl sätter sig ner och skrivet. Hon kan ha rätt...

Tänkte iaf börja tänka efter, vad som hänt under 2007. Kanske ska försöka tänka efter vad som hänt i varje månad...

Januari Fyller år, 19 inget att hurra över.
Februari
Mars
April
  Träffade Danne för första gången, Lyckats ha körkort i ett år utan att polisen tagit mig!
Maj
Juni 
Balen, Studenten, Midsommar På Öland
Juli Måndagsklubben med mina brudar, riktigt kul! Jobb.
Augusti  Jobb, fester, Marknadsekonom, Farfar går bort :'(
September
Oktober
November
December
Halvår med min älskling!

Kan verkligen inte komma på något på de andra månaderna.. Visst mycket finns det, men inget direkt speciellt som jag kan komma på just nu.
Däremot hände det en massa annat allmänt, som jag inte kommer på någon direkt månad till. 
Som hästen har gått bättre än någonsin och det känns jävligt skönt att all tid man lagt ner på träning äntligen ger ordentliga resultat.  Jag har träffat en hel hög nya människor, helt underbara människor. Det är Dannes polare och människor i plugget!
Det har festat en hel del det här året, härligt! Riktigt roligt har det varit!

Förhoppningar om 2008

Jag har inga direkta planer för 2008, det däremot mycket man vill..
En sak är iaf helt säkert, jag fyller 20 !!! Hell Yeah!

Jag vill...
* åka någonstans varmt, sola och bada!
* att hästen ska fortsätta att utvecklas som hon gör.
* ha underbara dagar med älskling.
* plugget ska gå bra.
* att alla i min närhet ska må bra.

Blev lite från mig, kanske kommer mer framåt små timmarna..
Det är ju då man verkligen börjar fundera över livet!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0