Borde inte vara här

Sitter här, men borde egentligen plugga!
Men jag vill inte och ORKAR absolut inte mer. Har pluggat konstant sen i tisdags, dag o natt!
Men men.. En vecka till i pinan sen så är det över! 
Kan säga att jag längtar tills fredagen den 18 januari 12.01!!!

Ska försöka ta tag i kragen nu och plugga. Läsa igenom alla sammanfattningar och käka ngt
Blir stallet sen när syrran kommer hem och då vill jag vara klar! Så att jag kan ta det lugnt resten av kvällen och försöka tänka på ngt annat!

Imorron är det händer det äntligen!

Puss


Kommentarer
Postat av: Ida

JAA! Min lilla emelie har blivit en bloggnörd? eller blivande kanske.. men på god väg är du minsann.. hehe

Puss på dig! Nu ska jag läsa sexbloggen! ;D

2008-01-12 @ 00:43:47
URL: http://garvo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0