HAR TAPPAT BORT DEN!

Sitter här och känner mej allmänt kass.. Håller på med min hemtenta, är så trött på den nu.. Men snart är jag kalr och kan skicka in helvetet.
Börjar tro att jag blivit sjuk med, men jag känner mej inte sjuk. Det hela börja lite smått i lördags när jag var lite halvkrasslig i halsen. De släppte framåt dagen men sen har det bara blivit värre. På morgonen kan jag knappt prata,men det har släppt efter jag druckit en varm kopp te. Men INTE idag! Idag har det bara blivit värre och värre hela dagen. Och nu har jag knappt någon röst kvar, kan i alla fall inte prata.. Det är bara att nicka, rycka på axlarna när någon säger något!
Jag hatar att avra trött när man verkligen måste!
Har inte tid att vara dålig nu, har en skriftlig hemtenta på fredag. Den har ju i och för sig inte börjat plugga till än. Om det forsätter så här nu, så kommer jag inte kunna skriva tentan ändå. Rethostan är irriterande både för mig och för alla andra som är där..

Ska ägna lite tid åt hemtentan nu så att jag kan skicka in den, innan jag ska hämta systern min.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0