Slå på stort

Är inte trött, men jag vill sova.. Men det är ju absolut ingen idé att gå o lägga sig när man ändå inte är trött...
Har tänkt att vara duktig imorron, ställa klockan imorron bitti så att jag hinner städa på morgonen innan jag drar igång o pluggar... Borde även rida min lille havremoppe, har inte ridit henne på evigheter känns det som. Men tror att jag red sist i fredags. Hade riktigt mysigt, så synd att det blåste så jäävla kallt. Hade iaf fått med mig min underbara pojkvän med ut. Eller rättare sagt han erbjöd min sis att motionera hennes häst när hon skulle iväg på shopping tur med brudarna..
Och så blev det, inte så lång sväng tyvärr... man höll på att frysa ihjäl bara man stack näsan utanför dörrn.

Har blivit typ beroende, och det är Idas fel.. har iaf blivit beroende av två tjejers blogg, typ sex and the city.
twoforone.blogg.se
Den är helt underbar!

Sitter faktiskt och tänkte lite på livet.. Man har inte så dåligt liv trots allt..har nog kommit fram till att ajg är ganska nöjd med mitt liv, varför sträva efter något som inte kommer att fungera.
Jag har en jätte fin familj, underbara vänner, min pucko till häst och sist men inte minst världens bästa pojkvän!
Mycket bättre kan man egentligen inte ha det!

Blev inget längre inlägg..
Ska iaf försöka sova nu.. Så att jag får städa, plugga och träffa Danne.. =) Sparar det bästa till sist.
Sen är det lördag som gäller, tenta och 20 års FEST!!  Uhh Yeah!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0