TYSTNAD.

Här sitter jag själv i min tystnad. Inte så jätte kul, men rätt skönt ändå.
Tyst kan jag i och för sig inte säga att det är, men jag är i alla fall tyst.

Jag har väl typ den bästa tajmingen på att bli sjuk på. Har nämligen drabbats av stämbandsinflammation, så  nu gäller det att sitta tyst, dricka en massa te och käka ipren. Värst av allt är nog hostan, som gör så att jag inte kan sova på nätterna och inte göra tentan jag har imorron. BLÄ! Hatar att skjuta upp saker, eller iaf tentor!
Aja, det är bara bita i det sura äpplet och hålla käften, inte alltid lika lätt som man hade hoppats på!
 

 Någon som har bra förslag på vad man kan göra när man inte får prata. Det bästa idag är i alla fall att mamma inte är hemma, så hon behöver ju inte prata med mej hela tiden. Jag svara henne ändå inte. =P
Om jag få för tråkigt kan jag antingen städa rummer eller koka en kopp te och läsa cosmoplitan! 
Kan läsa cosmo utan att få dåligt samvete!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0