VÅR.

Jahopp,det var visst väldigt länge sen man skrev här. Så en liten uppdatering skadar nog inte alls.
Våren är här, för att stanna hoppas jag. Hoppas på att sommaren kommer snart med!
De är något jag längtar efter.
Och jag är allmänt lycklig. Men det är så livet ska vara! 

Va har hänt sen sist då? Massor, men orkar inte skriva ner allt här.

Ida har ju försvunnit ut i stora världen och USA.
Jennie kom hem o vände, först en månad i USA och sen hemma en
veckan sedan drog hon till Nya Zeeland. Men de har det nog bra alla
mina vänner som är ute i svtpra världen, Jag har det rätt bra med hemma i
Sverige!

I alla fall träffa det gamla gänget från förr på valborg. Mycket trevligt!
Grilla, snacka en hel del och drack.. Absolut så trevligt som det  ska vara
vid varlborg! När man officiellt välkomnar våren!

Jag är kär, lycklig! Mitt liv kan inte bli mycket bättre än vad det är nu!

Puss


Kommentarer
Postat av: Ida

jag klagar inte, jag njuuuter :) :)

Äntligen uppdaterar du här!! Jag vill se mer, jag vill ju höra skvaller hur ni har det där hemma.

2008-05-08 @ 00:46:04
URL: http://garvo.blogg.se
Postat av: Jennie

Hej tjejen! Det var på tiden du uppdaterade. Håller med ida, lite skvaller skulle sitta fint ;) Saknar dig här borta! Hör av dig snart o ha en trevlig midsommar kram jennie

2008-06-18 @ 09:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0